Left Turpināt iepirkties
Jūsu pasūtījums

Jūsu grozā nav nevienas preces

Veikals pasūtījumus nepieņem.

Biežāk uzdotie jautājumi

J: Kas ir maltīšu komplekts?

A: Ēdienu komplekts satur lielāko daļu izmērītu un porciju skaitam atbilstošu sastāvdaļu iepakojums kopā ar recepti, kas tiek piegādāts līdz jūsu durvīm. Tas ļauj ērti pagatavot restorāna kvalitātes maltīti mājās.

J: Kā tas darbojas?

A: Jūs izvēlaties maltīti no azaids.lv tīmekļa vietnes. Pievienojiet plaša patēriņa produktus, piemēram, eļļa, sāls, melnie pipari, mērces, ja tās jau nav mājās. Receptē šie produkti atzīmēti ar *.  Produktu komplekti un recepte tiek piegādāta līdz jūsu durvīm. Lai pagatavotu maltīti mājās, ievērojiet klāt pievienoto recepti.

J: Kāpēc izvēlēties azaids.lv  maltīšu komplektus?

A: Kā galvenie iemesli ir minami:
  1. Laika taupīšana iepērkot pārtikas preces
  2. Jaunu recepšu izmēģināšana (150 jaunas receptes gada laikā)
  3. Veselīgu un svaigu maltīšu gatavošana mājās

J: Cik ilgs laiks nepieciešams, lai pagatavotu maltītes komplektu?

A: Laiks, kas nepieciešams ēdienreižu komplekta pagatavošanai, var atšķirties taču lielākā daļa maltīšu tiek pagatavotas 30 līdz 50 minūtēm.

J: Kā es varu uzglabāt sastāvdaļas?

A: Parasti sastāvdaļas jāuzglabā ledusskapī.

J: Ko darīt, ja man ir pārtikas alerģija vai uztura ierobežojumi?

A: Ja jums ir alerģija pret kādu no sastāvdaļām, neizvēlieties šo maltīti.

J: Cik maksā maltīšu komplekts?

A: Ēdienu komplekta izmaksas atšķiras atkarībā no receptes un porciju skaita. Parasti maksa par porciju svārstās no 4EUR līdz 8EUR.

J: Vai ir minimālais pasūtījums?

A: Nē. Tomēr pasūtot lielākus pasūtījumus, jūs ietaupīsiet piegādes izdevumus un saņemsiet papildus atlaides pasūtot vairāk kā 2 maltītes.

J: Kādi ir piegādes izdevumi?

A:.

Pirkuma summa, EUR  Piegādes izmaksas, EUR
...-24.99 5.99
25.00-49.99 3.99
50.00-... bez maksas

J: Kur tiek piegādāti azaids.lv sūtījumi?

A: Visu informāciju par piegādi var skatīt šeit>>PIEGĀDE

J: Ko darīt, ja manā piegādē kaut kas trūkst vai ir bojāts?

A: Sazinieties ar  klientu apkalpošanas dienestu, lai ziņotu par trūkstošajām vai bojāajtām precēm, un mēs nodrošināsim atmaksu vai maiņu.